Магазин Медтехника Житомир

+38(063)804-77-36 

Viber: +38(098)171-27-72

0

Гарантії

На усі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", від 13 січня 2006 року.

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.

У відповідність до статті 8 Закону, якщо після покупки товару було виявлено будь-який дефект, товар може бути обміняний або повернутий у наш магазин тільки в 3-х наступних випадках:

  • якщо прострочений термін використання товару;
  • якщо дефект взагалі не може бути усунутий;
  • якщо після усунення, дефект виникає заново і його повторне усунення займає більше 14-ти днів.

ПОРЯДОК ДІЙ ПОКУПЦЯ ПРИ ВИЯВЛЕННЯ ДЕФЕКТУ АБО ЗАКІНЧЕННЯ ДІЇ ТЕРМІНУ ТОВАРУ:

  • надати товар в інтернет-магазин, який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні.

У разі виявлення товару з вичерпаним терміном дії, інтернет-магазин замінить товар, або в разі відсутності товару для заміни - поверне гроші Покупцеві.

  • сервісний центр офіційного дистриб'ютора безкоштовно проведе діагностику товару і видасть відповідний висновок.

МОЖЛИВІ 3 ВАРІАНТИ ВИСНОВКІВ:

  • Про те, що товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється, і товар не можна обміняти або повернути.
  • Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту. В такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
  • Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту.

У такому випадку інтернет-магазин робить заміну товару або за відсутності товару для заміни, повертає гроші Покупцеві.

ПОВЕРНЕННЯ АБО ЗАМІНА ТОВАРІВ ПРОВОДИТЬСЯ ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ, ЯКЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ТАКІ ВИМОГИ:

  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися заводська упаковка, всі ярлики, наклейки і інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді;
  • товар не був у використанні;
  • в разі заміни простроченого товару - залишилася цілісною (не розкрита) заводська упаковка і залишилися цілими заводські пломбувальні ярлики і наклейки.

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.

У відповідності до статті 9 Закону України, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку)
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися цілими заводська упаковка, всі ярлики, наклейки і інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді;
  • товар не був у використанні.

Сервісні центри:

«Медіко» ( ТМ Paramed )

м. Дніпро

тел.: 067-565-95-93 Дмитро

ТМ Longevita

тел.: 099-007-50-50 Олексій

ТМ Microlife

м. Житомир, вул. Київська, 56

тел.: 067-766-72-59

ТМ LD

м. Київ, бульвар В. Гавела, буд 8

Н\П № 6

тел.: 067-298-27-15; (044) 454-11-98

ТМ Omron

м. Київ

тел.: 067-305-22-13

Якщо буде необхідність передати прилад на сервіс – ФОП Рачинський М. М

м. Київ, відділення № 19

Отримувач: ФОП Рачинський Максим Миколайович

Код ЄДРПУО 2842501033

Тел.: 067-305-22-13

ПОРЯДОК ДІЙ ПОКУПЦЯ ПРИ БАЖАННЯ ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:

  • надати товар в наш магазин, який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні.
  • сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.

У тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у користуванні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону України, товар може бути замінений або повернутий. Від рішення сервісного центру залежить, яка стаття Закону (8 або 9) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку. Інтернет-магазин https://nika-dent.com.ua/ проводить обмін товарів і повернення грошей за повернені товари в суворій відповідності з Законом.